WeCommunity
  • דף הבית
  • בלוג
    • בסיס להקמת קהילה
    • כלים למנהלי קהילה
    • קהילות בארגונים
    • חוויות אישיות
  • פודקאסט
  • הסיפור שלי
  • יצירת קשר
כלים למנהלי קהילה

גאנט תוכן בקהילות – הטבלה שתעשה לך סדר

על ידי אלמוג שחר 25 בנובמבר 2020
נכתב על ידי אלמוג שחר

בתור מנהלי קהילות אנחנו מדלגים בין פלטפורמות, בונים תכנים בתצורות שונות, מאצילים סמכויות בעזרת הקמת צוות הובלה ויוצרים פינות קבועות שיעצימו את הפעילות וההתמדה בתוך הקהילה לשני הצדדים, אז… איך אנחנו עושים סדר בין כל הדברים לתפעול פשוט יותר? במילה אחת: ״גאנט״.

גאנט תוכן חודשי לקהילה

אז מה זה גאנט בעצם? פשוט מאוד – טבלה פשוטה, שמראה לנו מתי אנחנו כותבים כל פוסט או מוציאים כל פעולה כזו או אחרת, באיזו שעה, באיזו פלטפורמה ועל ידי מי היא מבוצעת.

אז מעבר לסדר שנוצר, למה גאנט כל כך חשוב? גאנט הוא דבר אשר חשוף לכולם ומייצר שקיפות לגבי פעילות של כל חבר צוות. ברגע שהגאנט שלנו מוכן מראש, אנחנו יוצרים סדר גם לעצמנו וגם לשאר חברי צוות ההובלה – כולם רואים מה הדברים שהם צריך לעשות ומה חברי הצוות האחרים עושים בשאר הזמן.

צוות הובלה יהיה לרוב מורכב ממתנדבים, לעיתים יהיה מדובר על משרה בתשלום. בשני המקרים, חברות בצוות הובלה דורשת תפעול ומשמעת רבה לכל דבר ועניין, לכן בעזרת הגאנט אנו יכולים לייצר מחויבות הכרחית, בעיקר אם צוות ההובלה מורכב ממתנדבים.

סדר וארגון כמקדם תוצאות בקהילה

סדר וארגון כשלעצמם הם חשובים, אך בקהילות על אחת כמה וכמה, גאנט מסודר מוביל לתוצאות נוספות:

  1. יצירת מחויבות – ברגע שכולם רואים כמה כל אחד עושה ומתי אני בתור חבר לצוות צריך לפעול ולהוציא את התוכן שלי, אוטומטית אני ארצה לעשות זאת ואשים זאת בסדר העדיפויות שלי, תוך הימנעות מוחלטת מאיחורים  – תמיד תזכרו שהבושה גרועה יותר מהמוות…  
  2. שקיפות – תחושת שקיפות בה כל אחד יודע מה האחר עושה, מובילה להבנה שאנחנו לוקחים חלק במשהו שהוא ״גדול״ מאוד. ברגע שהכל גלוי, אנחנו משדרים כי כולם שווים. בנוסף, תמיד טוב לשמוע רעיונות מאחרים – ואף טוב יותר לשמוע רעיון מאדם אשר חשוף להכל! שקיפות תגרום להרגשת נוחות לשאר חברי הקהילה להציע רעיונות ולהציג את נקודת ההשקפה שלהם שאנחנו לא בהכרח מודעים אליה, עקב הרוטינה והמחויבות היום-יומית שלנו כמנהלים.
  3. סדר ובהירות למנהל/ת הקהילה – בטבלה אחת, אנחנו כמנהלים יכולים לעקוב באופן מסודר אחר הפעולות של כל אחד ואחת מחברי הצוות. בנוסף, אנחנו בקלות יכולים להבין מה עבד טוב יותר? אילו שעות היו יותר ויראליות? מה הנושאים היותר פופולריים ובאילו ימים היה יותר אימפקט וטראפיק?

בסופו של דבר, אנחנו יכולים לקחת את כל המידע ולהבין את הדברים החשובים על חברי הקהילה: מה הם אוהבים, מתי הם אוהבים לקרוא, באיזה פלטפורמה הם מעדיפים צרוך תוכן, למה הם אוהבים אותו – וכמה תוכן הם אוהבים לצרוך!

קהילות בארגוניםקהילות חברתיותקהילות עסקיותתוכן בקהילות
שיתוף
1
FacebookTwitterPinterestLinkedinWhatsappTelegramEmail
אלמוג שחר

מנהלת קהילות עסקיות, ארגוניות וחברתיות בשלוש השנים האחרונות. הקמתי בשנת 202 את הבלוג הזה במטרה להוות הדרכה והנחייה למנהלי קהילות, במקביל להיות מקום לשתף בחוויות האישיות שלי מעולם הקהילות ולחשוף את הפעילות העסקית שלי בפניכם.

המאמר הקודם
למה אני צריך קהילה?
המאמר הבא
מנהל קהילה – מה התפקיד באמת דורש?

אולי יעניין אותך לקרוא גם...

ניהול קהילות ודמוקרטיה – איך, כמה ולמה?

שיתופי פעולה בקהילות: עם מי? ולמה אני צריך את זה?

מנהל קהילה – מה התפקיד באמת דורש?

חיבור קהילות באמצעות עקביות: החשיבות של פינות קבועות בקהילה שלכם

פוסטים אחרונים

  • איך מודדים הצלחה של קהילה?
  • בניית קהילה: איך בדיוק עובד התהליך?
  • מנהל קהילה: מהקיבוץ ועד היום
  • ניהול קהילות ודמוקרטיה – איך, כמה ולמה?
  • תכונת הזהב למנהלי קהילה: ללמוד לשחרר!
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • Email
  • Spotify

2021 - כל הזכויות שמורות © | WeCommunity | תוכנן ונבנה עם דיוק, מחשבה והמון אהבה ע"י Yazame – ארכיטקטורת שיווק בדיגיטל

WeCommunity
  • דף הבית
  • בלוג
    • בסיס להקמת קהילה
    • כלים למנהלי קהילה
    • קהילות בארגונים
    • חוויות אישיות
  • פודקאסט
  • הסיפור שלי
  • יצירת קשר